Запуск Сall-центру

Рано чи пізно настає момент, коли кожна компанія починає замислюватися над підвищенням конкурентоспроможності та ефективності своїх технологій ведення бізнесу, зокрема, технологій взаємодії з клієнтами. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» не є виключенням! Ми перейшли на новий рівень роботи з клієнтами – запустили сучасний Сall-центр.

Приймаючи близько тисячі дзвінків на день,call-центр став просто необхідністю. Давно відомий факт, що рівень лояльності клієнта прямо залежить від оперативності вирішення його питань. Якщо клієнт звернувся до компанії і не отримав допомоги, навряд чи він знову співпрацюватиме з компанією. За допомогою call-центра можна швидко і результативно вирішувати всі питання, що виникають в процесі співпраці клієнта і компанії, що безумовно сприятливо впливає на імідж компанії.

Сall-центр дозволяє прийняти і обробити максимальну кількість викликів і звести до мінімуму кількість пропущених дзвінків. При цьому якщо який-небудь виклик не може бути прийнятий співробітником негайно, він не губиться, а ставиться в чергу очікування. Під час очікування програється приємна музика.

Прописані та затверджені правила спілкування з клієнтами та шаблони вирішення типових проблем дозволяють оптимізувати роботу операторів. Весь багатий функціонал і технічні характеристики дають право стверджувати, що Сall-центр є надійним і прогресивним рішенням для сучасної компанії. Тепер ми можемо бути впевнені, що наші клієнти будуть задоволені!

Сall-центр:

    +38 095 23 54 532

    +38 093 23 54 532

    +38 096 23 54 532

+38 0552 31 6 532